Tuesday 26 March 2013

Kunjungan Terhormat :P

Assalamualaikum,
  Kunjungan terhormat? mesti korang pelikkan ..Terhormat tu aku lahhh,*eceh,perasan* Sebenarnya kengkawan lame aku asyik tanye je bilela aku nak pegi sane..So,detiknye masanye telah tibe! *huehuehuehue

                                          
                                               *Ampang Point je pun~

  Te Tapikan, korang pernah dengar tak, YB tunggu orangnye sampai 2jam? Tak pernah kan? Ya Allah, diorang ajak aku jumpe tapi diorang buat aku  tunggggu tunggu sampai 2JAM! tengok tu tulisan pon dah berubah! Eiii,geramnye!! Nasib baiklah tahap kesabaran aku tinggi~ Sebelum tu kan aku terserempak dengan akak dorm aku!!!

  Aku Dengan rase marahnye aku pon melangkah masuk [ayattakbolehblah] ke dalam Ampang Point. Pastu aku pon terokalah AP tu...Aku pon pergilah masuk Popular carik barang aku..Time tengah carik barang tu tibe-2 ade orang sergah aku, time tulahh muke aku muke slenger
                                     

 Pastu refresh balik otak..Oh kawan aku,,Time tu dengan tak malunye aku marah-2 diorang depan orang ramai..Lepas marah-2 tu aku tolong kawan aku cari barang utk kelas die.. Sempat lagi sembang-2 ngan kawan lame... Habis je beli barang jumpelah dengan mak kawan aku lagi sorang...Mak die ni baik sngat! Then, jumpe Mirdad yang comel [adikkawanaku].

 Makan sampai kenyang,solat, beli sandal...kitorang pon baliklahh...Tak lame pon jumpe diorang tapi bolehlahh,terubat sikit rindu :3 [jiwangtak?] tu je kott rasenye...Sorrylah tak update gambar sebabnye KAMI ni pemalu orangnye :P [perasanjelebih]...

                                                                                                            -Aisyah- 

No comments:

Post a Comment